אקדח עיסוי

בין אם מדובר על ספורטאים או על אנשים רגילים מן השורה, השימוש באקדחי עיסוי הפך להיות נפוץ למדי בשנים האחרונות. למעשה, אקדח עיסוי הוא מכשיר אורטופדי שמטרתו העיקרית היא לסייע להקלת כאבים בשרירים וכן גם לריפוי ושיקום על ידי מנוחה איכותית יותר בתום אימון גופני. הוא בעצם מכשיר רפואי לכל דבר ועניין, כאשר מדובר על מכשיר שמרפא את הגוף ותורם לאיכות חיים טובה יותר של כל אלו שעורכים בו שימוש. אז מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם בוחרים אותו ואיפה ניתן לרכוש אחד? על כך החלטנו להסביר לכם במהלך כתבה זו.

 

איך זה עובד?

  1. הקשה – אקדח עיסוי עובד על ידי הצעה של שתי תכניות מרכזיות, הלא הן תכנית הקשה ותכנית רטט. תוכנת הקשה היא בעצם תכנית אשר במסגרתה האקדח משחרר מעין "מכות" קטנות שמגיעות לעומק של עד סנטימטר וחצי אל תוך השרירים בעצם מפרק על ידי כך את הקשרים הבלתי רצוניים שגורמים לנוקשות התקשות באזורים בהם מתבצע הטיפול.
  2. רטט – בתכנית רטט, המכות אינן חודרות עמוק כמו בתכנית הקשה שכן, הן מוגבלות לעומק של עד סנטימטר. בדרך כלל, תכנית זו משמשת על מנת לטפל בכאבים כרוניים ובמקרים בהם האדם המטופל אינו מעוניין "לפרק" לגמרי את השריר בכל פעם או לחילופין, במקרים בהם הרקמה תהיה חלשה מכדי לחוות מכות עמוקות.

 

שימושים של אקדח עיסוי

  • לפני אימון – ניתן לערוך שימוש של אקדח לעיסוי על מנת להתחמם היטב לפני אימון, זאת בנוסף לחימום הישן והמסורתי שכולל מתיחות או אירובי. בדרך כלל, יהיה מומלץ מאוד להשתמש במכשיר כדקה על כל שריר שיפעל במהלך האימון וכחצי דקה על שרירי ה"עזר" שעובדים באופן עקיף במהלך האימון. לדוגמא, במקרה ואדם מעוניין להשתמש בו על מנת להתחמם לפני אימון בו הוא יעבוד בצורה ישירה על שריר הגב, הוא יצטרך להשתמש במכשיר כדקה על שרירי הגב וכחצי דקה על שרירי האמות והיד הקדמית.

 

  • אחרי אימון – בנוסף לחימום המדהים שניתן לערוך לפני האימון על ידי השימוש במכשיר אקדח עיסוי, ניתן לערוך שימוש גם לאחר האימון על מנת לשחרר את השרירים. למעשה, בתום אימון מפרך ומאמץ מומלץ מאוד להפעיל את תכנית ההקשה למשך מספר דקות, כאשר טיפול זה מבטל את תחושת הנוקשות שמגיעה לאחר פירוק סיבי השרירים ובכך מאפשר איחוי בריא יותר שימתן את תחושת התפיסות שתלווה אתכם מספר ימים לאחר האימון שלכם.

 

לבחור נכון

 בעוד כי אין ספק שמדובר על מכשיר מומלץ לכל הדעות בשל היתרונות הרבים שהוא מביא איתו לשולחן, חשוב מאוד לציין כי רק בהינתן בחירה נכונה של מקום לבצע בו את הרכישה תוכלו ליהנות מכל אותם יתרונות. על כן, לפני שאתם בוחרים אותו, עליכם לערוך סקר שוק מעמיק אודות בתי העסק השונים שמציעים לכל הדורש מכירה של מוצרים טיפוליים או מוצרי ספורט מסוג זה. כאשר בחרתם מקום אמין ואיכותי לא רק תוכלו להיות בטוחים שבחרתם מוצר טוב שישמש אתכם רבות – אלא גם תוכלו להיות בטוחים שתקבלו שירות נהדר ואחריות מקיפה במידה ותזדקקו להם. בעת בה מדובר על מקומות איכותיים שכאלו, תמיד יהיה מומלץ לבחור ב"ספורט סטוק", זאת בשל האיכות הבלתי מתפשרת של מגוון המוצרים אותה רשת "ספורט סטוק" מציעה לכל לקוחותיה. על כן, במידה ואתם מעוניינים ליהנות מכל היתרונות הנהדרים של אקדח עיסוי – אנו ממליצים לכם להגיע אל סניף "ספורט סטוק" הקרוב לביתכם בהקדם האפשרי.


Posted

in

by

Tags:

Comments

כתיבת תגובה