אימון קרוספיט

קרוספיט הוא מעין אימון פונקציונלי כאשר מטרתו העיקרית היא לבצע עבודה מקיפה המתמקדת בכל חלקי הגוף וכן גם בכל מרכיבי הכושר השונים. שיטה זו פותחה על ידי מתעמל אמריקאי בשם גרג גלסמן עוד בשנת 2000 ומשמעות שמה מגיע מצירוף צמד המילים "קרוס" ו-"פיט" באנגלית. אולם, בכל פעם בה המונח "קרוספיט" מוזכר מיד מגיעים כאלו המצקצקים, זאת מאחר וסטיגמה נפוצה על תחום זה היא שהוא מלא בפציעות. אז למה בכל זאת כדאי לכם לערוך אימוני קרוספיט ואיך תמצאו מקום מומלץ לערוך בו אימון קרוספיט רמת השרון? על כך החלטנו להסביר לכם בכתבה זו.

 

יתרונות של אימון קרוספיט

  1. משפרים גמישות – בדרך כלל, גברים נחשבים להרבה פחות גמישים מנשים, זאת בעוד כי גם גברים פעילים שמרבים להתאמן בחדר הכושר אינם גמישים למדי מאחר ומרבית הגברים אינם מתמקדים בגמישות שלהם, גם אלו שמקיימים אורח חיים בריא. אולם, בקרוספיט יש דגש מאוד גדול על שיפור טווחי תנועה, כך שאלו שעורכים אימוני קרוספיט – גברים ונשים כאחד, יוכלו לשפר את הגמישות שלהם בצורה יוצאת דופן.

 

  1. סיפוק אדיר – קרוספיט הוא ספורט מאתגר למדי, כזה אשר מציע לאלו המתאמנים בו אתגר חדש לכבוש מדי יום, כמובן בהינתן ההדרכה הנכונה. למעשה, כאשר בני אדם כובשים יעדים ספורטיביים הדבר מפיץ הורמונים כדוגמת סרוטונין ודופמין, הורמונים אשר תורמים בין היתר למען תחושת העלאת האושר. על כן, חשוב מאוד להדגיש כי קרוספיט אינו רק מומלץ בשל היתרונות הבריאותיים הפיזיים שלו, אלא גם כי ההישגיות האדירה שהוא כולל מביאה איתה לשולחן המון יתרונות מנטליים שמביאים לסיפוק אדיר בקרב המתאמנים.

 

  1. גיוון – אנשים רבים אינם מצליחים להתמיד בשגרת אימוני הכושר שלהם על אף החשיבות העצומה שבדבר, מאחר ואלו נתפסים כמשמעמים ורפטטיביים להפליא. אולם, כאשר מדובר על אימון קרוספיט – אין זה המקרה שכן, מדובר על תחום נרחב מאוד שמשלב התעמלות קרקע, אירובי עצים וריצות קצרות, קפיצה בחבל וכן גם הנפת משקולות. כאשר קיים גיוון כל-כך גדול בין מספר תחומי כושר, אין שום סיכוי שתשתעממו עד לכדי מצב בו לא תצליחו להתמיד באימון שלכם.

 

  1. המורל של הקבוצה – אחד היתרונות המרכזיים של אימוני קרוספיט הוא הקהילה המדרבנת שהם כוללים שכן, מדובר על אימונים שבדרך כלל נערכים בקבוצות. כאשר אתם מתאמנים בקבוצה שכוללת אנשים איכותיים שדוחפים אתכם לפרוץ את הגבולות שלכם, הדבר יכול לעודד אתכם ליהנות יותר מהאימון שלכם ובכך בעצם להתמיד יותר לאורך זמן, זאת בניגוד לאימונים בחדרי הכושר בהם אתם "אדונים לעצמכם".

 

לבצע את הבחירה הנכונה

 על מנת שתוכלו ליהנות מכל היתרונות הנפלאים שאימוני קרוספיט מביאים איתם לשולחן, עליכם לבחור בקפידה את המקום בו תערכו את האימונים שלכם. אולם, כאשר מדובר על אימון קרוספיט רמת השרון, הבחירה יכולה להיות קשה ואף מסורבלת עקב ריבוי האפשרויות העצום שקיים באזור זה. עם זאת, על ידי עריכת סקר שוק מעמיק והשוואה מקיפה בין כל האפשרויות השונות שקיימות באזור תוכלו להגיע אל האופציה הטובה ביותר עבורכם, זאת בעוד כי תמיד יהיה מומלץ לבסס את הבחירה שלכם על המלצות וביקורות של לקוחות. כמו כן, ראוי לציין כי אחת הבחירות המומלצות ביותר באזור רמת השרון היא סטודיו "Fit", סטודיו אשר מציע בין היתר אימוני קרוספיט קבוצתיים לכל הרמות וכן גם עוד מגוון רחב מאוד של פעילויות כושר מהנות. על כן, במידה ואתם מחפשים אחר מקום נהדר ברמת השרון להגיע אליו על מנת להתחיל בשגרת אורח חיים בריא, פנו אל הצוות המקצועי של סטודיו "Fit" עוד היום.

בשיתוף https://fit-studio.co.il/


Posted

in

by

Tags:

Comments

כתיבת תגובה